Ønsker du hjælp til korrespondancen med dine kunder, leverandører og samarbejdspartnere, kan vores kontorassistance inkludere alt lige fra besvarelse af forespørgsler fra potentielle kunder fx i forbindelse med en afholdt messe og besvarelse af ansøgninger i forbindelse med stillingsopslag til almindelig løbende korrespondance.
Tilbud
Hober tilbuddene sig op som følge af manglende ressourcer til at få dem færdiggjort? Vi hjælper gerne med udarbejdelse, indtastning samt udsendelse af tilbud til dine eksisterende og potentielle kunder.
Få et par ekstra øjne på inden udgivelse af hjemmesiden. Vi gennemgår dine hjemmesidetekster for syntaktiske fejl, meningsforstyrrelser m.m. inden offentliggørelse og er endvidere også gerne behjælpelig med forslag til hjemmesidetekster.
Vi tilbyder oversættelse fra engelsk og svensk til dansk. Står du med en tekst på engelsk eller svensk, som skal stå helt skarpt, inden den anvendes i forretningsøjemed i din virksomhed, hjælper vi gerne med at oversætte teksten til dansk.
Vi læser gerne dit materiale igennem for tastefejl, grammatiske fejl, meningsforstyrrelser, kommateringsfejl m.m. inden udsendelse. Herved kan du undgå mange misforståelser, fejltolkninger o.l. Læs mere om korrekturlæsning.
Har du store mængder data, der skal skrives rent / indtastes i en fart, og har du ikke selv den fornødne tid, hjælper vi gerne med dette.
Har du brug for kontorassistance til dine administrative arbejdsopgaver, er vi klar til at hjælpe. Måske mangler du hjælp til at få færdiggjort en præsentation til et møde, eller du har et ønske om udarbejdelse af præsentationsmateriale, brugsanvisninger m.m. eller et behov for assistance til opdatering af indholdet på din hjemmeside, til interaktive online publikationer og/eller til planlægning af udstillinger, konferencer etc.
Kontakt os for en uforpligtende snak om de former for kontorassistance, vi kan tilbyde.